MARCĂ PRIVATĂ

Marca privată (eticheta proprie a partenerilor) aduce un plus de reputației magazinului online sau băcăniei dumneavoastră și este un atu pentru la imaginea la raft. 

Informații generale

Produsele din legume și fructe realizate sub marcă privată aduc calitatea pe care o doriți pentru produsele sub eticheta proprie  din magazinele dumneavoatră. Noi avem capacitatea de producție, gospodine dedicate și pasionate, precum și capacitatea de organizare eficientă.  Produsele vă aparțin și le puteți comercializa cu încrederea că veți dărui clipe pline de savoare și gust.  Fiecare  client de producție tip marcă privată poate beneficia de clauze de confidențialitate, dacă dorește.  Realizăm și materiale de marketing aferente procesului de producție pentru o prezentare cât mai realistă a produselor dumneavoastră. 

Parteneriat

Furnizăm tuturor  clienților de marcă privată analize fizico- chimice, realizate la laboratoare acreditate și  care sunt dedicate  produselor noastre și nu altor terți, care vă ajută în descrierea indicatorilor pe etichetă, furnizăm declarații de conformitate și toate informațiile necesare etichetelor dumneavoastră.

Beneficii

Produsele marcă privată de la Delofru S.R.L. au o serie de avantaje:

  • Veți avea o creștere de vizibilitate a brandului propriu;
  • Nu necesită investiții în utilaje proprii de producție;
  • Producție livrată la timp și conform cerințelor dumneavoastră;
  • Aveți o fabrică în România unde puteți inspecta oricând doriți progresul producției și calitatea produselor;
  • Prețuri competitive și produse calitative, direct de la producător;
  • Rețetele dumneavoastră pot fi produse la calitatea cerută;
  • Numele producătorului nu apare pe eticheta produsului, dar este identificabil pe declarația de conformitate la vânzare.

Dezvoltare

Produsele cu etichetă privată poartă numele mărcii proprii și designul ambalajului creat de dumneavoastră.

Datorită controlului asupra costurilor de producție, comercianții controlează, prin urmare, nivelul de profitabilitate pe care îl oferă produsele.

Tot ce trebuie să faceți este să vindeți  produsele,  atât în magazine fizice cât și online și să beneficiați de reputația creată de produse  calitative și sănătoase.